Subject: C-322/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 11:54:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/284
Kohtuasja number: C-322/25
Vastuse kuup�ev: 17.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaupade vaba liikumine; maksum�rkide h�vitamine; teenuste 
osutamise vabadus
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 28; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8225

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium