Subject: FW: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 18:41:16 +0300

registreerimiseks

From: Sulamägi Siim <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 25, 2024 6:22 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

See on nüüd üks vana teema, kus kuidagi ei pääse TRAMi maad kasutamata
(Ühtlasi ka selle suure töö viimane etapp kui nüüd keegi midagi uut välja
ei mõtle).

Vaatame, et äkki saab asja liikuma. Kui asukoht sobib ma teen ristmevälja
joonised juurde.

Lp
Siim

From: Sulamägi Siim
Sent: Tuesday, December 19, 2023 11:15 AM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Tartu linn suunab mind TRAMi kinnistule 83101:001:0330, kuna seal kulgeb
juba TV kaabel.

Kas terve kõnnitee tuleb siis ära taastada?

Punane TV kaabel pdfis või võiksin ka tee äärde oma kaabli projekteerida?

From: Sulamägi Siim
Sent: Thursday, December 7, 2023 11:14 AM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Aga kas sellisel juhul on TRAMil mingi nõue selle kõnniteega või piisab
Tartu linna nõuetest? See tee on rajatud mitmele erinevale kinnistule.
Kaasa arvatud ka erakinnistule.

Lp
Siim

From: Ene Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 11:05 AM
To: Sulamägi Siim < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Kui kunagi esitasime küsimuse MKMi, et millisest ala suurusest tuleb IKÕ
seada, saime vastuseks, et kui oleme tõestatult TRAMi maadel, tuleb
kasutusõigus seada, seega ka 1m2 puhul.

Parimate soovidega

Ene Kõiv

maakasutusekspert

maade osakond

+372 58542077

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Transpordiamet

From: Sulamägi Siim < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 10:45 AM
To: Ene Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Kas oskate vastata?

Lp

Siim

From: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 10:31 AM
To: Sulamägi Siim < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Ma arvan, et see on küsimus TRAM maade osakonnale.

Peeter Uibo

5159766

From: Sulamägi Siim < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 9:32 AM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Küsimus Lõuna- Haage etapp 10

Tere

Kuidas on TRAMiga kooskõlastamine ja IKÕ leping kui ma oma kaabliga lähen
täpselt mitme kinnistu kokkusaamispunktist läbi? Olen ja nagu ei ole ka
TRAMi maal (92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee).

Lugupidamisega

Siim Sulamägi

Projekteerimise valdkond

Nooremprojekteerija

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

Mobiil: Mobiil: +372 53 49 75 65

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

Külastage meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.