Subject: Liiklusvälise tegevuse luba
From: "Heiki Hanso" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 09:14:59 +0300

Tere,

Edastan liiklusvälise tegevuse loa taotluse ja selle lisad.

Liiklusvälise tegevuse eesmärk on avaliku esinemise korraldamine Väinatammi 
130. juubeli tähistamise raames. Üritusel osaleb hinnanguliselt 100–200 
inimest.

Taotlusele lisatud joonisel on välja toodud parkimiskorraldus, 
pealtvaatajate ala ning esinejate paiknemine.

Üritus toimub 27. juulil 2026 algusega kell 17:00 ning selle eeldatav kestus 
on ligikaudu 3 tundi.

Kui vajate täiendavat lisainfot, palume lahkesti teada anda.

Lugupidamisega,
Heiki Hanso
MTÜ Väikese Väina Selts nimel

Selles e-kirjas (kaasa arvatud manuses) sisaldub konfidentsiaalset teavet ja 
seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edastada ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person ohter than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.