Subject: FW: Päring Hasartmängumaksu vahenditest rahastamise vooru kohta
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - RTK" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 16:07:24 +0300

Tere

Edastame pöördumise tulenevalt kuuluvusele vastamiseks Riigi Tugiteenuste 
Keskusele.

Lugupidamisega

Dokumendihaldustalitus

From: Roman Nikolajenkov <[email-masked]>
Sent: Friday, July 25, 2025 3:24 PM
To: Info - SOM <[email-masked]>
Subject: Fwd: Päring Hasartmängumaksu vahenditest rahastamise vooru kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere paevast, Soovin uurida, millal on oodata järgmist taotlusvooru 
projektide rahastamiseks hasartmängumaksu vahenditest.

Meie MTÜ poolt on ette valmistatud sotsiaalprojekt „Abi lähedal“, mis 
keskendub eakate (65+) toetamisele Narvas ja Ida-Virumaal. Projekti 
eesmärgiks on pakkuda kodust tuge väikeste remonditööde, digitaalse 
nõustamise ning esmase juriidilise abiga.

Projekt vastab fondi toetatavatele eesmärkidele, ja sooviksime seda esitada 
lähenevasse taotlusvooru.

Projekti lühitutvustus on lisatud sellele kirjale manuses.

Oleksin väga tänulik, kui annaksite teada eeldatavast ajakavast või muudest 
praktilistest sammudest seoses taotluse esitamisega.

Ette tänades ja heade soovidega,
Roman Nikolajenkov
Projekti „Abi lähedal“ koordinaator

-- 
Роман Николаенков
+372 51 240 21