Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 18:14:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/08181 aadressile Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Mai tn
23, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Mai tn 23, Harju maakond,
Tallinn, Nõmme linnaosa, Mai tn 23, Harju maakond, Tallinn, Nõmme
linnaosa, Mai tn 23// Mai tänav (Tugikodu, Gaasitorustik, Elektriauto
laadimispunkt, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 245751), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIS KUUR)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister