Subject: C-465/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 10:38:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/412
Kohtuasja number: C-465/25
Vastuse kuup�ev: 30.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaitse�iguste tagamise p�him�te; k�ibemaksu mahaarvamise �igus; 
k�ibemaksu mahaarvamise �iguse andmisest keeldumine; teabe andmine 
maksumenetluses; t�endusmaterjaliga tutvumine; �igus heale haldusele; �igus 
�iglasele kohtulikule arutamisele
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/112/E�; EI�K artikkel 8; EL p�hi�iguste 
harta artikkel 41; EL p�hi�iguste harta artikkel 42; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 47; EL p�hi�iguste harta artikkel 48; EL p�hi�iguste harta artikkel 
52; EL p�hi�iguste harta artikkel 53

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8353

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium