Subject: Taotlus projekti kooskõlastamiseks
From: "Raivo Saidlo - INFRAGATE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 13:51:52 +0300

Tere

Edastan tehnovõrgu projekti kooskõlastamiseks.

Ristumised Ida-Viru maakonnas Edise külas teedega 1 ja 13213

Lugupidamisega

Raivo Saidlo

VK insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob: +372 511 0077

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud