Subject: C-26/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 12:03:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/63-3
Kohtuasja number: C-26/25
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: kolmandate riikide kodanike tagasisaatmine; konfidentsiaalse 
teabe avaldamine; liidu kodaniku pereliige; liikmesriigis ebaseaduslikult 
viibiva kolmanda riigi kodaniku tagasisaatmine; oht riigi julgeolekule; 
�igus tutvuda teabega
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/115/E�; EL p�hi�iguste harta artikkel 24; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 41; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 7

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8004

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium