Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0444 - "Metsaseaduse muutmise seaduse eelnõu (890 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Apr 2026 13:00:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0444 - Metsaseaduse muutmise seaduse eelnõu (890 
SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 17.4.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 07.05.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c52675d5-146d-4275-af83-2d6e9cc53e72
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c52675d5-146d-4275-af83-2d6e9cc53e72?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main