Subject: FW: Tiiu 42002:001:0487
From: Margit Vähk <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 10:45:53 +0300

-----Original Message-----
From: Urmas Ilves <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 4, 2026 10:20 AM
To: Margit Vähk <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: FW: Tiiu 42002:001:0487

-----Original Message-----
From: Urmas Ilves
Sent: Thursday, June 4, 2026 10:18 AM
To: Margit Vähk <[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Tiiu 42002:001:0487

Tere!

Palun registreeri ja suuna planeeringu/kooskõlastuse üksusele vastuse 
saamiseks.

Lugupidamisega
Urmas Ilves
Transpordiamet
Lõuna osakonna korrashoiu ja liikluskorralduse üksuse korrashoiu 
projektijuht
+372 5100518

-----Original Message-----
From: Mirko Tooming <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 4, 2026 10:08 AM
To: Urmas Ilves <[email-masked]>
Subject: Tiiu 42002:001:0487

Tere Urmas,

Soovin küsida Transpordiameti põhimõttelist seisukohta seoses kinnistu 
jagamise kavaga ning olemasoleva mahasõidu kasutamisega.

Kinnistu 42002:001:0487 on Mustvee vallas ning kavandan kinnistu jagamist 
kolmeks eraldi krundiks. Minu eesmärk on lahendada kõigi moodustatavate 
kruntide juurdepääs ühe olemasoleva mahasõidu kaudu riigimaanteelt, vältides 
uute mahasõitude rajamist.

Mustvee Vallavalitsus on suunanud mind juurdepääsuküsimustes pöörduma 
Transpordiameti poole ning soovin enne maamõõtmis- ja projekteerimistööde 
tellimist veenduda, et kavandatav lahendus on Transpordiameti vaates 
põhimõtteliselt vastuvõetav.

Palun hinnangut järgmistele küsimustele:

Kas kolme moodustatava krundi teenindamine ühe olemasoleva mahasõidu kaudu 
on Transpordiameti hinnangul aktsepteeritav lahendus?
Kas olemasolevat mahasõitu on põhimõtteliselt võimalik rekonstrueerida nii, 
et see oleks vajadusel veidi laiem?
Kas Transpordiametile on juba praegu teada asjaolusid või piiranguid, mis 
võiksid sellise lahenduse kooskõlastamist takistada?
Kas ühise juurdepääsutee paiknemine riigimaantee kaitsevööndis on 
põhimõtteliselt lubatav, eeldusel et lahendus vastab Transpordiameti 
nõuetele?

Joonise slgituseks märgin, et joonisel on puurkaevu asukoht tähistatud 
ebatäpselt. Puurkaevu tegelik asukoht on ligikaudu näidatud punase ringiga 
märgitud alal kinnistu ülemises osas (soovin seda asukohta muuta kaardil). 
Puurkaevu tegelikku asukohta arvestades jääb kavandatava sisetee rajamiseks 
kinnistu piires kohati piiratud ulatuses ruumi.
Seetõttu sooviksin teada, kas Transpordiamet näeb põhimõttelist takistust 
olukorras, kus ühise juurdepääsutee koridor ja tee ulatub osaliselt riigitee 
kaitsevööndisse?

Käesolevas etapis soovin saada eelkõige põhimõttelist hinnangut, kas selline 
lahendus võiks olla vastuvõetav ning kas selle edasiarendamine 
projekteerimise käigus on mõistlik.

Võid julgelt helistada,

--
Mirko Tooming
Tel: +372 51 789 62
Email: [email-masked]

KOTO KINNISVARA

-------------------------

-------------------------