Subject: Taastuvenergeetika menetlusprotsesside tagasiside küsimustik
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 14:45:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Keskkonnaamet koostöös Kliimaministeeriumiga kogub taastuvenergeetika 
menetlusprotsesside kohta tagasisidet, et süsteemselt hinnata rahulolu ning 
võimalikult efektiivselt parendada protsesse.

Tagasiside andmeid töödeldakse ainult eelnimetatud eesmärkidel. Tagasiside 
edastatakse asjakohaste seotud ministeeriumite ja asutuste osakondadele.

Küsimustikule vastamiseks vajutage 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=WIfcZ9BV2fY+8CSNbXgzWw==&si=1> SIIA

Küsimuste puhul on võimalik pöörduda:
Katriin Tees
[email-masked]

Lugupidamisega,

Keskkonnaamet ja Kliimaministeerium
  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Keskkonnaamet. Kui Te ei soovi enam 
küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=ozo/0icfms8=&l=et-EE&e=Zhkx042YD4h4T1EyXx6WCQ==&si=1> 
Eemalda e-mail nimekirjast.