Subject: Reg 2/2541606-1, 04.09.25, TEAVITUS veekvaliteet Haabersti tn 1 korras
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 16:27:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Informeerin, et veekvaliteet Haabersti tn 1 kinnistul on taastunud.
02.09.2025 analüüsitud Coli-laadsete tulemus oli 0 arv/100 ml. Seega
kinnitan, et vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase
veekasutusega. Tuleme veekvaliteeti uuesti hindama kahe-kolme nädala
jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Kõike paremat soovides

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee