Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 21:11:45 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/01797 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, 
Kalda tee// 2// 6// 8, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, 91 
Narva - Narva-Jõesuu - Hiiemetsa tee// Kalda tee// 2, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, Kalda tee// 3// 5, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, Alamjooksu// Smolkatorni, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, Smolkatorni (Kalda tee elamurajooni 
veetorustik, Kalda tee elamurajooni kanalisatsioonitorustik, Kalda tee 
elamurajooni sademeveetorustik, Kalda tee tuletõrje veevõtukoht, Kalda tee 
elamurajoonis tuletõrjeveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §42 lg 7.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26977983>  (menetlus nr: 
417479), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister