Subject: [DKIM katki]Re: Avalike arutelude teade ja vastused laekunud tagasisidele Liivi lahe elektriühenduse REPis
From: "info" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>,SA Pärnumaa Arenduskeskus <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>,Kaitseliit Pärnumaa Malev <[email-masked]>, "Kaitseliit" <[email-masked]>,Eesti Planeerijate Ühing <[email-masked]>,Eesti keskkonnamõju hindajate ühing <[email-masked]>, "Elering AS" <[email-masked]>,Elektrilevi OÜ <[email-masked]>, "AS Eesti Gaas" <[email-masked]>, "Telia Eesti AS" <[email-masked]>, "Tele2 Eesti AS" <[email-masked]>, "Elisa Eesti AS" <[email-masked]>, "ELA SA" <[email-masked]>,Rail Baltic Estonia OÜ <[email-masked]>,MTÜ Eesti Erametsaliit <
Date: Mon, 10 Aug 2026 18:38:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Austatud planeeringute asekantsler Ivan Sergejev, austatud Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium!

Viitan oma kirja LL planeering 10.08.2026 sisule, milles vastan Teie 
tänasele kirjale.Te väidate, et vastasite minu küsimustele. Registreerimise 
number: 13-3/2767-1.

Seetõttu edastan küsimused ka teistele isikutele, kes on nüüd Teie kirja 
aadresside seas. Te ei vastanud ühelegi 107-st küsimusest, mida ma Teile 
esitasin. Eeldan, et sama kehtib ka kõigi teiste suhtes?
Eeldan, et kõnelen kõigi nimetatud aadresside esindajate nimel. Palun 
pakkuge neile võimalust vastata ja kinnitada, kas esitatud küsimustele on 
üldse vastatud, ning edastage sellest koopia ka minule.
Lugupidamisega,

Jaan Tamm, Merike Sepp, Rein, Jüri,

Jaagupi Sadam MTÜ

(planeering 10.08.2026_A.pdf)

On 8/10/2026 10:50 AM,  <mailto:[email-masked]> [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Avalike arutelude teade ja vastused laekunud tagasisidele Liivi 
lahe elektriühenduse REPis

Registreerimise kuupäev: 10.08.2026

Registreerimise number: 13-3/2767-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee