Subject: Evecon OÜ ja Enery Estonia OÜ tuuleparkide KOV EP materjalid
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Susanna Apri'" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 13:42:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Lüganuse Vallavalitsus on saatnud 15.05.2025 kirja nr 6-1/33-60 (kiri
manuses).

Kirja sees seisab, et - kõigile materjalidele ligipääsu võimaldav link
asub Hendrikson DGE veebis siin.

Link kahjuks nõuab parooli ja ei avane.

Allpool kirjas on Hendrikson DGE otselink, mille toimine on kontrollitud
ning sisaldab muuhulgas ka AK märkega uuringuid ja dokumente.

Vabandame mittetoimiva lingi pärast ja palun andke teada kohe, kui veel
mingeid takistusi esineb, aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Anu Horn

arengu- ja planeerimisteenistuse juht

Lüganuse Vallavalitsus

From: Kaarel Zernant <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 14, 2025 16:19
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ed: Eveconi ja Enery KOV EP kooskõlastamisele

Saadan parandatud kaustalingi, mis läheb ametiasutustele, kuid ei nõua
sisselogimist:
<https://dgestonia.sharepoint.com/:f:/s/DGE/Eky04WhMKhVIjgjXNE4EMhYBPYnnLm
cl03OSJ8VV0CHkcQ?e=2Qd3Rk> Ametiasutustele

Tervitades

Kaarel Hendrik Zernant

+372 512 6601 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285