Subject: LC0301 elektriprojekt
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 10:39:53 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC0301 „ Vasu PEJ elektriliitumine,
Väljaküla, Saarde vald, Pärnu maakond“

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamisks lisasin digikonteineri manusena ja palun
need kooskõlastada.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.