Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 11:03:53 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/19999 aadressile Harju maakond, Anija vald, Kehra linn, 
Kehra raudteejaam // Põhja tn 2a // 2c // Linnakse küla, Tallinn-Tapa 
134,9-142,1 km (Kehra (km 142,097) raudteeülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon ja tõkkepuud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Kehra km 142,097 
ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsiooni kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27503227>  (menetlus nr: 
504962), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.