Subject: Kooskõlastus 21-30-6. Kose alevik, Ravila maantee 14 ja 16 võrgu ümberehitus.
From: Martin Kõiv <[email-masked]>
To: "Irina Gering" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 16:31:09 +0300

Tere!

Kliimaministeerium kooskõlastab OÜ Pluvo koostatud Kose alevik, Ravila
maantee 14 ja 16 võrgu ümberehituse projekti.

Lugupidamisega

 <http://www.fin.ee/>  <http://>

Martin Kõiv

riigivara nõunik | Kinnisvaratalitus

5094750 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn | www.fin.ee
<http://www.fin.ee>

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, March 19, 2024 10:28 AM
To: Kliimaministeerium info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 21-30-6. Kose alevik, Ravila maantee 14 ja 16 võrgu ümberehitus.

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Ravila maantee 14 ja 16 võrgu ümberehituse
projekteerimisega Enefit Connect OÜ tellimusel.

Kuna ehitustööd toimuvad 11122 Ravila maanteel, mille valitsejaks on
Kliimaministeerium, siis palume Teie kooskõlastust planeeritud töödele.

Volitatud asutus on Transpordiamet. Ka nendele saatsime kirja
kooskõlastuse saamiseks.

Lugupidamisega,

Irina Gering
Kliendihalduse spetsialist
mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.