Subject: FW: majandusaastaAruanneteLoetelu teenuse avamine taotlus
From: Kersti Rätsep <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 15:25:07 +0300

Edastan :)

K

From: Kristo Pae <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 18, 2024 3:22 PM
To: Tambet Artma <[email-masked]>; Kersti Rätsep
<[email-masked]>
Cc: Ane Võlma <[email-masked]>
Subject: RE: majandusaastaAruanneteLoetelu teenuse avamine taotlus

Tere!

Lisasin nüüd kaaskirja ka Ane Võlma. Palun teenuse avamisel ka tema
kaaskirja lisada, kuna viibin ise homsest puhkusel.

Parimat,

Kristo Pae

From: Kristo Pae
Sent: Tuesday, June 18, 2024 10:30 AM
To: 'Tambet Artma' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Kersti Rätsep <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: majandusaastaAruanneteLoetelu teenuse avamine taotlus

Tere!

Taotlen majandusaasta aruannete loetelu X-tee teenuse test ja dev
keskkonnale avamist. Taotlus on manuses ning allkirjastajaks on Ane Võlma,
meie alamsüsteemi tooteomanik.

Parimate soovidega,

Kristo Pae

analüütik

5382 1813

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>   <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>