Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:29:36 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06211 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11310 
Aruvalla-Jägala tee// Hundinuia// Hämariku// Jaama plats 1// 7// Jägala mnt 
43// Jõe tn 10// 12// 12a// 2// 4// 6// 8// Kannikese tn 3// Kopratammi// 
Mooni tn 2// 4// Nelgi tn 1// Raasiku raudteejaama// Raudtee tn 2// 4// 5// 
5a// Raudtee tänava lõik 1// 3// Tamme tn 1// 1a// Tamme tänav// Tulbi tn 
27// Vana-Postijaama põik 1// Vana-Postijaama tn 10// 8// 8a// 
Vana-Postijaama tänava lõik 1 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 65101:003:0349 11310 Aruvalla-Jägala tee 
65101:007:0071 11312 Raasiku kaubajaama tee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27074042>  (menetlus nr: 
444678), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister