Subject: FW: Harku vallas Muraste külas Kolmiku tn 2 maaüksuse detailplaneeringu algatamine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 09:27:00 +0300

Palun reg

From: Laine Vain <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 21, 2026 5:52 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Harku vallas Muraste külas Kolmiku tn 2 maaüksuse detailplaneeringu 
algatamine

Tere!

Olete väljastanud 16.04.2026 kirjaga nr 7.2-2/26/5082-2 (kiri manuses) 
seisukohad Harku vallas Muraste külas Kolmiku tn 2 ja Suureotsa tee 1 
detailplaneeringu algatamiseks.

Kirja punktis 2 olete kirjutanud, et Määrata planeeringuala 
liikluskorralduse põhimõtted vastavalt PlanS § 126 lg 1 punktile 7. ja 
punktis 2.1. Kavandada planeeringuala lähiaastate liikluskorraldus võttes 
aluseks ristmiku liiklusohtliku koha likvideerimise põhiprojekti lahendus. 
Lahenduse saame anda juunis 2026.

Harku Vallavalitsusele on esitatud Kolmiku tn 2 detailplaneeringu algatamise 
ettepanek, mille koosseisus on EXTech Design OÜ koostatud ringristmiku 
lahendus, vt eskiislahendus manuses.

Harku Vallavalitsuse planeerimiskomisjon vaatas esitatud eskiislahenduse üle 
ja meile endale tundub, et kavandatud ringristmiku asukoht vajaks 
täpsustamist, näeme ringristmiku nihutamise vajadust rohkem põhja‑kirde 
suunda. Oma kirjas kirjutasite, et kavandada planeeringuala lähiaastate 
liikluskorraldus võttes aluseks ristmiku liiklusohtliku koha likvideerimise 
põhiprojekti lahendus. Lahenduse saame anda juunis 2026.  Kas teil on 
ringristmiku lahenduse osas juba täpsem lahendus valminud või millal võiks 
olla võimalik saada täpsemat infot?

Kokkuvõtvalt palume Transpordiameti arvamust esitatud lahenduse osas.

Heade soovidega

Lugupidamisega

Laine Vain
planeeringute spetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste tn 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5887 2860
 <https://www.harku.ee> www.harku.ee
 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parandada oma teenuseid. Ette tänades.
Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT