Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Aug 2025 22:41:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev P, 17/08/2025 - 22:40

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Mental Wellbeing Centre Manasvara OÜ, 17238869

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Tallinn, Kesklinn, Jõe tänav 5, 10151, +372 58451182, 
[email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Lea Lihtmaa, +372 58451182, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Tallinn, Kesklinn, Jõe tänav 5, 10151

Planeeritud kohtade arv
1

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-17

Taotluse esitaja nimi
Lea Lihtmaa

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Ruumiplaan_Jõe_5.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1554/Ruumiplaan_Jo%CC%83e_5.pdf> 
(1.56 MB)

Joogivee analüüs

Joogivee mikrobioloogiline analüüs.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1554/Joogivee%20mikrobioloogiline%20analu%CC%88u%CC%88s.pdf> 
(277.27 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgustiheduse_Mõõtmistulemused.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1554/Valgustiheduse_Mo%CC%83o%CC%83tmistulemused.pdf> 
(1.13 MB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

ventilatsioon_teine_korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1554/ventilatsioon_teine_korrus.pdf> 
(192.94 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Akukon 251351-M01-30385-A Jõe tn 5, Tallinn - Tehnoseadmete müratasemete 
mõõtmised.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1554/Akukon%20251351-M01-30385-A%20Jo%CC%83e%20tn%205%2C%20Tallinn%20-%20Tehnoseadmete%20mu%CC%88ratasemete%20mo%CC%83o%CC%83tmised.pdf> 
(116.24 KB)