Subject: FW: Tagasiside Laulasmaa laadalat
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 14:02:13 +0300

From: Allan Kalve <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 21, 2026 9:27 AM
To: Martti Lilleste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tagasiside Laulasmaa laadalat

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus oli möödunud nädalavahetusel Laulasmaa
suvelaadal oma telgiga.

Edastan kodanike mured, millega meie poole seal pöörduti.

1.	Raudkotka bussipeatuses (Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee) ei
ole lastel turvaline üle tee minna. Palun kaaluda võimalusi tähistatud
teeületuskohaks vm.
2.	Treppojal on puudu asula märgid – saan aru, et Tram eemaldas need
just hiljuti.
3.	Ohtus puudub kergliiklustee rongipeatusest. Vajalik oleks ka
kiirusepiirang, ei ole ohutu liigelda nt surnuaialt rongile. Palun kaaluda
kiirusepiirangu, LM172 vm paigaldamist.

Lugupidamisega

Allan Kalve

nõunik • haldusosakond
5470 0738 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]