Subject: C-221/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Apr 2026 10:34:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/154
Kohtuasja number: C-221/26
Vastuse kuup�ev: 23.04.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: import; kauba mittesoodusp�ritolu; kaupade liikumissertifikaat 
EUR.1; toote p�ritolu m��ramine
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 2015/2447; m��rus (EL) nr 952/2013; 
rakendusm��rus (EL) 2019/159

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8670

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium