Subject: Teavitus Võru maakonnas planeeritavatest võistlusautode treeningsõitudest 23.04.26
From: "Prepwin Motorsport" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Apr 2026 09:37:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

MTÜ Prepwin Motorsport annab teada, et plaanib 23.04.2026 (N) kell 
10:00-18:00 viia läbi võistlusautode treeningsõite Võru ja Rõuge vallas 
asuvatel riigiteedel Plaani-Pari-Kündja tee nr 25106 km 4,9-9,1 ja 
Vakari-Pari-Tsiistre tee nr 25179 km 11,0-13,2.

Käesolevale kirjale on lisatud manusena treeninguks kasutada plaanitavate 
teelõikude liikluskorraldusskeem ja Transpordiameti luba riigiteede 
kasutamiseks.

Kõigil igapäevaliiklejatel lastakse maksimaalselt mõne minutilise (ralliauto 
lõigul viibimise aeg) viivitusega oma tavapäraseid sõite teha. 
Treeninglõikudel on turvalisus tagatud rajajulgestajate ja meditsiinilise 
julgestusega.

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244