Subject: Re: Sangaste alajaama kinnistu ristumiskoht projekti kooskõlastamine
From: "Villu Vapper" <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 20:30:07 +0300

Tere,

Saadan parandustega projekti...

Lugupidamisega,
Villu Vapper
ALKPROJEKT
58163993

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 3. juuni 
2025 kell 14:15:

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr 250502 „Sangaste alajaam 
(55701:001:1206) kinnistu

ristumiskoht riigiteega 69 Võru-Kuigatsi-Tõrva tee km 38,783, põhiprojekt“

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Projekteeritud ristumiskoht on pöörderaadisutega R15.  Mis põhjendustel 
on ristumiskoht nii suurte pöörderaadiustega?

Sobilik oleks pöörderaadius R10. Eskiis, mille alusel meilnõudeid taotleti, 
olid pöörderaadiused R8.

Palume korrigeerida projekti.

2.	Vastavalt esitatud vertikaallahendusele ja esitatud mahasõidu ristlõike 
joonisele (truubi kohalt) ei sobitu need omavahel kokku.

Truubi keskel jääb truubi pealt asfaltkatte peale 28 cm, lõikes toodud 
konstruktsioon on paksem kui tegelikult sinna saab paigaldada.

3.	Nähtavuskolmnurgad kanda peale siin 7x190.

Nähtavuskolmnurga joonis tuleb projektis esitada eraldiseisva joonisena. 
Kasutada selle tarvis Maa-ameti kaardirakendust.

Jooniselt peab olema loetav ja nähtav, kuidas nähtavuskolmnurk paikneb.

4.	Joonisel tuleb näidata riigitee kattega kokku viimine

Lõikejoonisel tuleb lisada:

Palume korrigeerida joonist ja esitada see uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Villu Vapper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 6, 2025 7:22 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sangaste alajaama kinnistu ristumiskoht projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks järgmise projekti: Sangaste alajaam (557010011206) 
kinnistu ristumiskoht riigiteega 69 Võru-Kuigatsi-Tõrva tee km 38,783

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALKPROJEKT
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993