Subject: FW: Arvamuse küsimus - Tartu mnt 54, Ülenurme elektriliitumine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 09:19:17 +0300

registreerimiseks

From: Kristiina Kaarmäe <[email-masked]>
Sent: Sunday, October 20, 2024 10:38 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Arvamuse küsimus - Tartu mnt 54, Ülenurme elektriliitumine

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Tartu mnt 54 elektriliitumist
Ülenurmes.

Seoses sellega sooviksime Transpordiameti arvamust antud tööle.

Manuses on Elektrilevi OÜ meile edastatud eskiisjoonis, kus on näha, et
ühendus on planeeritud võtta asfaldkatte all olevast kaablist (fail
„AS_480341“). Kuna saame aru, et sellise lahendusega ei pruugi
Transpordiamet nõus olla siis teeme omapoolse ettepaneku, kuidas kaabel
paigaldada (fail „24_THR916215_TP_EL-01_ASEND_241015_KK“).

Lugupidamisega

Kristiina Kaarmäe

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 333 545

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.