Subject: KAUGE2026 Festivali uuendatud alaplaanid
From: Martin Sõgel <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: Marek Kärsin <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 16:31:39 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan teile festivalil KAUGE2026 korraldusmeeskonnast. Nimelt aprilli 
alguses sain teilt loa festivali korraldamiseks tolle hetke plaanidega. 
Oleme vahepealsel ajal saanud kohapealselt majalt paremad ruumid ja 
festivali ala teha loogilisemaks. Selletõttu saadaksin uuendatud plaanid ja 
muudaks dokumendi numbriga 7.2-7.2/2357-2 ära.

- Kauge2026 toimub 16.05.2026 Liiva 41 / Peetri 26 Vanessa tehasekompleksis 
“Võit”
- Kauge2026 on oodata ca 800 külastajat. Saal 1 (kokku 400m2 , millest 
kasutame 270m2), mahutab 200 inimest ja on kahe 4m varuväljapääsuga. Saal B 
mahutab 300 inimest ja on 2.5 m varuväljapääsuga.
- Tegemist on avaliku üritusega vanuses 18+.
- Sündmus toimub õhtustel tundidel 21.00-08.00
- Sündmuse ettevalmistustööde hulka kuulub ka kasutatava ala ettevalmistus 
päästeameti reeglite kohaselt - varuväljapääsu siltide paigaldus, 
tulekustutite paigaldus ja vastavalt külaliste turvalisuse tagamine ala 
koristamisega.

Manuses on erinevad plaanid, kus sündmus toimub ja kuidas on külaliste 
liikumised kooskõlas päästeametiga. Õuealal tähistatud rohelisega pääste 
liikumine. Kõik aiad on eemaldatavad.

Manuses ka eelnev dokument, mida sooviks uuendada ja uued plaanid.

Lugupidamisega
Martin Sõgel
56632736
Visioonimees OÜ
KAUGE produktsioonijuht