Subject: [Caution: Message contains Redirect URL content] RE: [Caution: Message contains Redirect URL content] RE: [Caution: Message contains Redirect URL content] Päring kortermajade kohta
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 10:18:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Jaa, teeme ära.

Märt Mõistus

Co-Founder & Business Developer at Duuabl

 <https://goo.gl/maps/9EbfqjYFrEiHrLEq9> Veerenni 40a, Tallinn

 <https://www.duuabl.com/> www.duuabl.com

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725033727> +372 50 33 727

 <https://www.facebook.com/duuablapp>

 <https://www.instagram.com/duuabl/>

 <https://twitter.com/AppHandies>

 <https://www.linkedin.com/company/duuabl/>

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: reede, 8. märts 2024 12:24
To: [email-masked]
Subject: RE: [Caution: Message contains Redirect URL content] RE: [Caution: 
Message contains Redirect URL content] Päring kortermajade kohta

Tere

Need andmed saab andmetöötlustasu eest, ligikaudne ajakulu 1-2 tundi.

Andmetöötluse hind 60€/h + KM.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 8, 2024 11:48 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: [Caution: Message contains Redirect URL content] RE: [Caution: 
Message contains Redirect URL content] Päring kortermajade kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Aga selliselt, et oleks korteriühistu äriregistri nr ja katastri nr?

Märt Mõistus

Co-Founder & Business Developer at Duuabl

 <https://goo.gl/maps/9EbfqjYFrEiHrLEq9> Veerenni 40a, Tallinn

 <https://www.duuabl.com/> www.duuabl.com

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725033727> +372 50 33 727

 <https://www.facebook.com/duuablapp>

 <https://www.instagram.com/duuabl/>

 <https://twitter.com/AppHandies>

 <https://www.linkedin.com/company/duuabl/>

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 8. märts 2024 11:37
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: [Caution: Message contains Redirect URL content] Päring 
kortermajade kohta

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus ei halda Ehitisregistrit ning meile ei 
ole võimalik väljastada ehitisregistri koode ega hoonete infot.

Kinnistusraamatusse ei kanta infot ehtiste kohta.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 8, 2024 10:48 AM
To: RIK üldmeil <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: [Caution: Message contains Redirect URL content] Päring 
kortermajade kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kuidas oleks võimalik saada selliseid andmeid, kus on ühes veerus 
korteriühistu reg.nr ja teises veerus ehitusregistri kood, mis hooned selle 
korteriühistu alla kuuluvad?

Mis selline väljavõte maksta võiks, kui see on tasuline?

Märt Mõistus

Co-Founder & Business Developer at Duuabl

 <https://goo.gl/maps/9EbfqjYFrEiHrLEq9> Veerenni 40a, Tallinn

 <https://www.duuabl.com/> www.duuabl.com

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725033727> +372 50 33 727

 <https://www.facebook.com/duuablapp>

 <https://www.instagram.com/duuabl/>

 <https://twitter.com/AppHandies>

 <https://www.linkedin.com/company/duuabl/>