Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 09:42:33 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11408 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Kivisilla tee 1 
(Gaasimahuti koos varikatuse ja seadmestikuga) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Järgmine Info EHR menetlusest. Vallavalitsus 
edastas TRMAM kooskõlastamata jätmise taotlejale: Palume koostada projekt 
„AS Olerex Jõelähtme vedelgaasitankla vedelgaasipaigaldis“ Vedelgaas OÜ, töö 
nr 412_TN_GV-4-01 aktuaalsel geodeetilisel asendiplaanil , vastavalt 
majandus- ja taristuministri 14.04.2016 määrusele nr 34 „Topo-geodeetilisele 
uuringule ja teostusmõõdistusele esitatavad nõuded“. // Vastus: MIHKEL 
LEMBER (29.11.2024): Projekti geoalus aktualiseeritud ja asendiplaan sellel 
esitatud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27195115>  (menetlus nr: 
450575), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister