Subject: FW: Rannakivi tee, Rae vald
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 09:56:30 +0300

From: Kuldar Vallandi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 27, 2024 3:30 PM
To: Kristel Aruste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rannakivi tee, Rae vald

Tere, Kristel

Sain hea tuttava käest soovituse küsimusega just Teie poole pöörduda seoses 
Rae vallas paiknevate kinnistutega.

Esindan klienti kehtiva detailplaneeringuga kinnistute müügis:

65301:001:4917

65301:002:1646

65301:001:4918

65301:002:1604

65301:002:1605

65301:002:1607

Tahtsin Teie, kui Transpordiameti teespetsialisti käest küsida, kas DP 
põhijoonises (manuses) toodud liiklusskeem on ka tänasel päeval veel 
aktuaalne ning müügiprotsessis võime julgelt väita, et Ostja ei pea pärast 
ehitama enda kuludega uut ristmikku (kapitaalset ehitust)?

Olen kahjuks kuulnud erinevatest kanalitest, et on sagenenud eri 
piirkondades nõudmine, et Arendaja/ omanik peab ise transpordiametile välja 
ehitama ka ringteid, et saada ehitusload. Selle info valguses soovikski 
täpsustada, kas see praegune liiklusskeem (Rannakivi tee/ Järveküla-Jüri 
maantee/ Tallinn-Tartu-Luhamaa) on sobiv seal Teie nägemuses?

Kõike paremat,

Kuldar Vallandi

KULDAR VALLANDI

Maakler

   <tel:+37256976272> +372 5697 6272

   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   <https://arikinnisvara.uusmaa.ee/maakler/kuldar-vallandi/> 
arikinnisvara.uusmaa.ee

UUS MAA ÄRIKINNISVARA - üle 30 aasta kogemust, suurim arv ärikinnisvara 
pakkumisi ja
ärikinnisvara eksperte: vahendamine, hindamine, haldamine, nõustamine ning 
investeerimine.

Liitu uudiskirjaga ja ole mugavalt kursis ärikinnisvara parimate pakkumiste 
ning uudistega. <https://arikinnisvara.uusmaa.ee/kontakt/#uudiskiri>