Subject: vaidlustus riigihankes 266594
From: "Silja Holsmer" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 17:38:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Skepast&Puhkim OÜ esindajana lisatud vaidlustuse.

Lugupidamisega

Silja Holsmer
vandeadvokaat / attorney at law
partner

Advokaadibüroo Supremia
Supremia Attorneys at Law
Telliskivi 60, Tallinn 10412, Estonia
Mob.:  <tel:+3725098787> +372  50 98 787
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://supremia.ee/> www.supremia.ee

________________

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.
This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.