Subject: Kooskõlastus sotsiaalkaitseministri 21. detsembri 2015. a määruse nr 65 muutmisele
From: Sirlis Sõmer-Kull - SOM <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 09:10:27 +0300

Tere,

Saatsime Teile kooskõlastamisele sotsiaalkaitseministri 21. detsembri
2015. a määruse nr 65 „Erihoolekandeteenuste rahastamine“ muutmine.
Kooskõlastuse tähtaeg oli 12.august. Seni ei ole teil tagasisidet
laekunud.

EIS link: Sotsiaalkaitseministri 21. detsembri 2015. a määruse nr 65
„Erihoolekandeteenuste rahastamine“ muutmine – EIS
<https://eelnoud.valitsus.ee/main#papJXJma>

Palun infot, millal tagasiside plaanite esitada. Samuti kui on tekkinud
küsimusi, olen valmis andma lisainfot,

Sirlis Sõmer-Kull
hoolekandeteenuste poliitika juht
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee