Subject: Liivi lahe meretuulepargi (REP) ja (KSH) aruande eelnõule
From: "info" <[email-masked]>
To: "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>
Date: Sun, 26 Jul 2026 22:03:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kellele: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (MKM)
E-post: [email-masked] (koopia: [email-masked],
[email-masked])

Teema: PÕHJENDATUD ARVAMUS, AMETLIKUD VASTUVÄITED, RIIKLIKU JULGEOLEKU,
TARNEAHELA JA FINANTSRISKIDE KRIITILINE ANALÜÜS NING EELTEAVITUS
ESIALGSE ÕIGUSKAITSE TAOTLEMISEST – Liivi lahe meretuulepargi
elektriühenduse riigi eriplaneeringu (REP) ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõule (Avalik väljapanek: 19.
juuni – 26. juuli 2026)

Palun manuses olevat dokumenti planeerimisprotsessis arvesse võtta ja
saatke kinnitusteavitus. Ühtlasi palume, et MTÜ-d hoitakse asjade käigu
ja otsustusprotsessiga kursis.

Kellelt: Jaan Tamm / Jaagupi Sadam MTÜ
Kuupäev: 26. juuli 2026