Subject: Fw: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid
From: "Gaia Kurg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 10:54:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

From: Gaia Kurg <[email-masked]>
Sent: 07 July 2026 10:51
To: Laura Hallik <[email-masked]>
Cc: Konstantin Kislitsõn <[email-masked]>
Subject: Re: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tere

Palun uut hinnapakkumist peentolmu (liivatolm) mõõtmiseks.
Mõõta oleks vaja PM 2,5 ja PM sum, kahe seadme juures. Panin pildid ka
juurde. Tõenäoliselt siis 1+1 mõõtmispunkt erinevate seadmete juures ja
siis foon lisaks?

Küsin etteruttavalt ka võimalike mõõteaegade osas, millal saaksite tulla?

Parimate soovidega

Gaia Kurg

Töötervishoiu ja tööohutuse juht

—

INF Engineering OÜ

+372 555 42 185

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laura Hallik <[email-masked]>
Sent: 27 January 2026 14:10
To: Gaia Kurg <[email-masked]>
Cc: Konstantin Kislitsõn <[email-masked]>
Subject: Vs: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tere,

Selge, aitäh teavitamast!

Head,

Laura Hallik

vanemspetsialist

tallinna labor

+372 5622 9701

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Gaia Kurg <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 27. jaanuar 2026 14:00
Adressaat: Laura Hallik <[email-masked]>
Koopia: Konstantin Kislitsõn <[email-masked]>
Teema: Re: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan pakkumise eest, ma hetkel kuupäeva ei broneeri ja võtan uuesti
ühendust, kui meil uuesti päevakorda tuleb.

Pakkumine oli soodsaim, lihtsalt töö jõuti juba tellida teiselt
ettevõttelt.

Parimate soovidega

Gaia Kurg

Töötervishoiu ja tööohutuse juht

—

INF Engineering OÜ

+372 555 42 185

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laura Hallik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 26 January 2026 14:41
To: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Konstantin Kislitsõn < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tere

Saadan hinnapakkumise kahes mõõtmispunktis peentolmu kohta.

Mõõtmiste päeva pakun 05.02 kell 10:30.

Head,

Laura Hallik

vanemspetsialist

tallinna labor

+372 5622 9701

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. jaanuar 2026 14:17
Adressaat: Laura Hallik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Konstantin Kislitsõn <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Re: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mõõta oleks tõenäoliselt mõistlik kahes punktis ja aadress Vana-Narva mnt
11b, Kiiu. Mis tuleks hind ja kui pikad on järjekorrad?

Parimate soovidega

Gaia Kurg

Töötervishoiu ja tööohutuse juht

—

INF Engineering OÜ

+372 555 42 185

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laura Hallik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 26 January 2026 14:06
To: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Konstantin Kislitsõn < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tere

Mõõdame küll, väljastame tulemused PM1,0; PM2,5; PM10 ja kogu tolm (kõik
need kokku).

Ma koostan Teile hinnapakkumise. Öelge mitmes punktis tolmu soovite mõõta?
Ja palun ettevõtte aadressi, kus mõõtmisi teostama tuleme.

Head,

Laura Hallik

vanemspetsialist

tallinna labor

+372 5622 9701

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. jaanuar 2026 13:59
Adressaat: Laura Hallik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Konstantin Kislitsõn <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Re: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna protsessis on tegemist kuivatatud ja sõelutud liiva 0-0,7mm
pakendamisega, siis eeldus on, et kogu peentolm on ränidioksiid. Mul oleks
vaja pakkumist mõõtmaks selle respiratoorset osa, ehk siis ma olen aru
saanud, et justkui PM2,5?

Seda te ei mõõda?

Parimate soovidega

Gaia Kurg

Töötervishoiu ja tööohutuse juht

—

INF Engineering OÜ

+372 555 42 185

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laura Hallik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 26 January 2026 10:50
To: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Konstantin Kislitsõn < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tere,

Me saame teostada peentolmu mõõtmist (kuni 10 um osakeste suurus), aga see
analüüs ei selekteeri kristallilist ränidioksiidi kogutolmust.

Head,

Laura Hallik

vanemspetsialist

tallinna labor

+372 5622 9701

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Gaia Kurg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. jaanuar 2026 14:52
Adressaat: TA labor < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Päring - respiratoorne kristalliline ränidioksiid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mul oleks vaja teostada respiratoorse kristallilise ränidioksiidi mõõtmine
liiva pakendamisel. Kas te pakute seda?

Lugupidamisega

Gaia Kurg

Töötervishoiu- ja tööohutuse juht

—

INF Engineering OÜ

+372 555 42 185

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]