Subject: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku muutmise jt seaduste muutmise eelnõu [Sorainen-LEGAL.FID165494]
From: "Hanna-Marie Severin | Sorainen" <[email-masked]>
To: "Marilin Reintamm - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Allar Jõks | Sorainen <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 14:30:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan manuses Allar Jõksi palvel tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt
seaduste muutmise eelnõu kohta arvamuse.

Lugupidamisega

Hanna-Marie Severin

Õigustöörühma koordinaator
 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
M. +372 56 913 771 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.