Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne Euroopa Strateegiliste Investeeringute Fondi kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 18:09:39 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme Lefteris 
Christoforou juhtimisel koostatud eriaruanne 07/2025: „Euroopa 
Strateegiliste Investeeringute Fond – oluline panus investeerimispuudujäägi 
vähendamisse, kuid kavandatud 500 miljardit eurot reaalmajandusse jäi 2022. 
aasta lõpuks saavutamata“.

Audiitorite sõnul aitas Euroopa Strateegiliste Investeeringute Fond (EFSI) 
oluliselt suurendada ELis pärast 2007.–2008. aasta finantskriisi vähenenud 
investeeringuid. Samas jäi programmil siiski veerandi jagu puudu eesmärgist 
kaasata reaalmajandusse 2022. aasta lõpuks 500 miljardit eurot täiendavaid 
investeeringuid. Lisaks ei hinnanud Euroopa Komisjon tagantjärele, kas EFSI 
aitas teha teoks investeeringuid, mis oleksid muidu jäänud tegemata.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2025-07>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .