Subject: IP8264 Vändra Suurejõe 10kV fiidri remont, juhtmete vahetus, Oriküla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond
From: "Sander Tiismaa" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 15:40:58 +0300

Tere!

Saadan Teile kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ projekti IP8264. Projekti
seletuskiri, asendiplaan, pikiprofiil ja kooskõlastamise avaldus on
lisatud manustesse.

Projekti IP8264 mahus asendatakse olemasolevad keskpinge õhuliini mastid
uute puidust keskpinge mastidega samades asukohtades. Antud lõigul
asendatakse ka olemasolev paljasjuhtmeline õhuliin uue kaetud juhtmega.

Palun kooskõlastada õhuliini ristumine riigiteega nr 19249 kilomeetritel
5,45 kuni 5,46 ja 4,23 kuni 4,24.

Asendiplaanil IP8264-TP-EL-4-01 on ristumine 5,45 kuni 5,46km
Asendiplaanil IP8264-TP-EL-4-03 on ristumine 4,23 kuni 4,24km

Lugupidamisega

Sander Tiismaa
Projekteerija
Elektrilevi OÜ
+372 5860 8691 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>