Subject: Fw: Pakkumuskutse: TTL § 82 lõike 2 erandi alusel teenuseid osutavate psühholoogide kaardistus ja analüüs
From: "Khris-Marii Pruunsild" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 14:47:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh meie peale mõtlemast. Saime päringu kätte ja anname teada, et seekord 
pakkumise tegemisse ei kaasu.

Kõike head ja järgmiste koostöövõimalusteni!

Khris-Marii Pruunsild | Tripod

Organisatsiooni arenduse ärisuuna juht

Organisational development lead

+372 5903 4972

Lõõtsa 1A, II korrus (2nd floor)

11415 Tallinn, Eesti

https://tripod.ee/

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Pakkumuskutse: TTL § 82 lõike 2 erandi alusel teenuseid osutavate 
psühholoogide kaardistus ja analüüs

Registreerimise kuupäev: 10.07.2026

Registreerimise number: 1.9-7.1/1770-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee