Subject: FW: Ohutuskaardi koostamine
From: Kerli Kõivistik <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 10:58:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Klient soovib meilt saepuru ja tselluloosi hakkele ohutuskaarti.

Kas need vajavad ohutuskaarte?

Aitäh juba ette.

_ _

Tervitades/Best regards

Kerli Kõivistik

Büroojuht/Office Manager

Mob: +372 5332 9309

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.varasaeveski.ee/> www.varasaeveski.ee

From: Kristo Keevend <[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 2:23 PM
To: Kerli Kõivistik <[email-masked]>
Subject: RE: Ohutuskaardi koostamine

Tere!

Minule teadaolevalt koostatakse ohutuskaart ohtlikuks klassifitseeritud
aine kohta. Saepuru ei tohiks olla ohtlikuks klassifitseeritud.

Ohutuskaartide koostamisega seonduv on Terviseameti pädevuses. Täpsemat
infot ohutuskaardi kohta leiate
<https://www.terviseamet.ee/et/kemikaaliohutus-tooteohutus/kemikaalikaitle
jale/ohutuskaart> Terviseameti kodulehelt.

Juhul kui Teil tekib ohutuskaardi kohta täiendavaid küsimusi, palume
pöörduda Terviseameti poole - telefon: (+372) 794 3500; E-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Kristo Keevend

peaspetsialist | jäätmebüroo

ringmajanduse osakond | Keskkonnaamet

F. J. Wiedemanni 13  | 72214 Türi

+ 372 5695 8759

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee |
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus

From: Kerli Kõivistik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 12:01 PM
To: KeA Klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ohutuskaardi koostamine

Tere

Klient soovib meilt saepuru ohutuskaarti.

Meil on olemas hakkepuidu ohutuskaart (mille panen ka manusesse). Kas me
peame selle ohutuskaardi ise koostama või tuleb see tellida?

Aitäh juba ette.

_ _

Tervitades/Best regards

Kerli Kõivistik

Büroojuht/Office Manager

Mob: +372 5332 9309

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.varasaeveski.ee/> www.varasaeveski.ee