Subject: [*Suspicious Email*] Küsimus maagaasitrassi teevööndis rajamise osas
From: "Tauno Trink" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 17:17:45 +0300

Tere Lp Transpordiamet,

Kirjutan ettevõttest Balti Biometaan OÜ. Meil on plaanis rajada 
Kohtla-Järvele, aadressile Arenduse 9 (katastritunnus 32201:001:0713) 
biometaani tootmisjaam. Kogu toodetav biometaan (mis vastab maagaasi 
kvaliteeditunnusele) on plaanis mööda rajatavat maagaasitrassi 
jaotustorustikku sisestada aadressile Uus-Tehase tn 20 (katastritunnus 
32211:001:0002). Selleks, et rajatava maagaasi jaotustorustiku trajektoori 
kulgemisest paremini aru saada lisan alloleva joonise:

Seoses ülatoodud joonisega on tekkinud üks küsimus:
1) Kas rajatavat maagaasitrassi jaotustorustikku oleks võimalik 
projekteerida ja ehitada kollase punktiirjoonega kulgevas auto sõidutee 
vööndis ja kui mitte, siis millist trajektoori mööda seda Transpordiameti 
vaatest võiks saada rajada?

Ette tänades ja vastust ootama jäädes,

Tervitused/Best regards,
Tauno Trink

Juhatuse liige
Balti Biometaan OÜ | tootmine/arendus/projektijuhtimine 
www.baltibiometaan.ee <http://www.baltibiometaan.ee/>
Säästvad Energia ja Elukeskkonna Süsteemid
Biogaas & Biometaan, CBM/LBM, CNG/bio-LNG - metaankütused

Member of Board
Balti Biometaan OÜ | production/project management www.baltibiometaan.ee 
<http://www.baltibiometaan.ee/>
Sustainable Energy and Environment Solutions
Biogas & Biomethane, CBM/LBM, CNG/bio-LNG - methane fuels
tel: +372 5663 2969