Subject: Projekti IP8221 Oiu 110/15 PAJ, Puhja 15kV fiidri Meleski haruliini mastide 16 kuni 33 remont, juhtmete vahetus Meleski küla, Viljandi vald, Viljandi maakond ristumise kooskõlastamine
From: "Sander Tiismaa" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 12:38:13 +0300

Tere!

Saadan Teile kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ projekti IP8221. Projekti
seletuskiri, asendiplaan, pikiprofiil ja kooskõlastamise avaldus on
lisatud manustesse.

Projekti IP8221 mahus asendatakse olemasolevad keskpinge õhuliini
betoonist mastid 16 kuni 33 uute puidust keskpinge mastidega samades
asukohtades. Antud lõigul asendatakse ka olemasolev paljasjuhtmeline
õhuliin uue kaetud juhtmega.

Palun kooskõlastada õhuliini ristumine riigiteega nr 224135 Lalsi-Vaibla
tee kilomeetritel 9,62-9,63 ning mastide ja juhtmete asendamine
kaitsevööndis kilomeetritel 10,19 kuni 10,37.

Ette tänades

Sander Tiismaa
Projekteerija
Elektrilevi OÜ
+372 5860 8691 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>