Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 08:48:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Laste Jaanituli Kumna külas

Toimumise aeg: alates 15.06.2025 kell 13:00 kuni 15.06.2025 kell 17:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Kumna küla, Kivikirsi tee 1,
Kumna Kultuuriait

Ürituse korraldaja: Kumna Kultuuriait, esindaja Kaja Rasmann, tel:
56358387, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustav isik: Kaja Rasmann, tel: 5553 8009

Liikluskorralduse eest vastutaja: Kaja Rasmann, tel: 5553 8009, Ajutine
liikluskorraldus RPE Liikluskorraldus OÜ poolt

Tegemist on lastele ja peredele suunatud meelelahutusliku koosviibimisega.
Kavas on erinevad võistlused ja töötoad, atraktsioonid lastele ning
tegevused loomadega.

Üritusele on kaasatud Keila Päästekomando, Abipolitseinikud, Riigikaitse
Rügement, Naiskodukaitse Harku jaoskond.

Üritusel osalevad alaealised ning ürituse toimumispaika koguneb rohkem
inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald