Subject: VT2088 side juurdepääsuvõrgu rajamine, Ellamaa küla, Saue vald
From: <[email-masked]>
To: "'Arvo Veltri'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 15:22:34 +0300

Tere

Saadan projekti lõplikuks kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 8. aprill 2024 16:28
To: OÜ KESKKONNAPROJEKT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Nõuete väljastamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Harju maakonnas Saue vallas Ellamaa külas elektroonilise side 
juurdepääsuvõrgu VT2088 tehnilised tingimuste taotlus

Registreerimise kuupäev: 08.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/5285-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>