Subject: E-6/26
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 09:56:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/245
Kohtuasja number: E-6/26
Vastuse kuup�ev: 22.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eksport-import; hanketingimused; j��tmesaadetis; 
riigihankemenetlus
�iguslikud vormid: direktiiv 2004/18/E�; direktiiv 2014/24/EL; EMP leping; 
m��rus (E�) nr 1013/2006

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8761

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium