Subject: Tammiku tee 19 projekteerimistingimuste eelnõu
From: "Erkki Annama" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 18:10:00 +0300

Tere

Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 kohaselt arvamuse 
avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Pringi külas Tammiku tee 19 
kinnistul kehtiva detailplaneeringu täpsustamiseks (hoonestusala 
suurendamine). Juhul kui Te ei ole oma seisukohta avaldanud Viimsi 
Vallavalitsuse ehitus- ja kommunaalosakonnale [email-masked] 10 päeva 
jooksul, arvestame, et Teil vastuväiteid puuduvad.

Lugupidamisega

Erkki Annama
arhitekt-vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8820

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.