Subject: Arvamus tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise eelnõule
From: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 16:15:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Justiits- ja Digiministeerium

Salesline OÜ (registrikood: 11528402) on Advokaadibüroo WIDEN klient.

Edastame kliendi nimel arvamuse tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse
muutmise seaduse eelnõule, mille Justiits- ja Digiministeerium esitas
kooskõlastamiseks 16.07.2026 (eelnõu toimiku nr: 26-0826).

Lugupidamisega

_____________________________

Armin Heinsaar

WIDEN

Attorney | Advokaat

Tel: +372 5883 7510

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.