Subject: "Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Tõrvajõe küla, riigitee 13149 Lapiotsa-Soldina km 1,538 ja Lapiotsa tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-26-08 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 10:58:50 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Tõrvajõe küla, riigitee 13149
Lapiotsa-Soldina km 1,538 ja Lapiotsa tee ristumiskoha ehitamise
põhiprojekt“ töö nr PP-26-08 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Piiber Projekt OÜ (reg.nr. 10210632) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Tõrvajõe küla, riigitee
13149 Lapiotsa-Soldina km 1,538 ja Lapiotsa tee ristumiskoha ehitamise
põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Lapikmetsa katastriüksusele (tunnus 85101:001:0829) riigimetsa
majandamiseks juurdepääsuteede ehitamine. Ristumiskoht on vajalik
riigimetsa majandamise eesmärgil.

DIGI-projekt on lisatud kirja manusesse.

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]