Subject: Küsimus konverentsil esinemise kohta
From: "Kai Koks" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Sep 2025 12:22:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen finants- ja õigusuudiste veebi rup.ee toimetaja. Soovin teada, kes
Teie ekspertidest oleks valmis rääkima vene keeles maksuteemal 25.
novembril toimuval raamatupidajate konverentsil?

Info konverentsi kohta:
https://pood.rup.ee/ru/konferencija-buhgalterov-2025/

Lugupidamisega

Kai Koks

toimetaja

+372 5627 5240

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Finants- ja õigusajakiri RUP

Litau Büroo OÜ

Tatari 25

Tallinn 10116

 <https://rup.ee/> https://rup.ee/

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja
adressaatidele. Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või
levitamine, on lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole
selle e-kirja adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast
viivitamata e-posti teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja
selle lisad oma arvutisüsteemist.