Subject: Taotlus Moodra silla sulgemiseks liiklusele remondi ajal.
From: "Voolaid, Vello" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 11:32:12 +0300

Tere

Palume väljastada sulgemisluba riigimaanteel nr 20166 Lipa-Mõisamaa
kilomeeter 12,8 asuva Moodra silla remondi teostamiseks. Manuses taotlus
Moodra silla sulgemiseks liiklusele remondi ajal.

Ette tänades,

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS VIATER OÜ

Vello Voolaid

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

mob +372 5036287

[email-masked]

www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee> kodulehte.